Mijn ervaring met NoBlend was ontzettend positief! Niet alleen heb ik geleerd over potentiële studies, ook merk ik dat ik dichter bij mezelf sta en mezelf beter heb leren kennen. Aan echt iedereen aan te bevelen!
LouTussenjaar VWO
Onze zoon heeft bij Noblend met veel plezier de Studie Talent Analyse gevolgd. We zijn blij met de duidelijke rapportage. Onze zoon heeft nu een duidelijk beeld waarmee hij zijn studiepad verder kan vormgeven.
Annelies DekkerOuder
Erg blij dat ik bij NoBlend een studiekeuze onderzoek heb gedaan. Fijne begeleiding. Veel over mezelf te weten gekomen.
Simone van LooverenStudent HBO
"Een goede studiekeuze begint bij weten wie je bent en waar je in uitblinkt. NoBlend helpt leerlingen de basis te leggen voor het kiezen van een studie die echt bij hen past door de leerling eerst naar zichzelf te laten kijken en dan pas naar het studieaanbod.”
Renske den HartogConrector Luzac College
"Ik ben een fijne ervaring rijker. Er werd goed geluisterd en op dingen die je zegt doorgevraagd. Dit zorgt ervoor dat je even stil staat bij eigen meningen of uitspraken. Ik heb veel geleerd over mijzelf als persoon, waardoor de zoektocht naar een studie makkelijker is geworden."
VickyStudent HBO
"Een aantal jaar geleden heb ik het studiekeuzetraject doorlopen. Hier ben ik nog steeds erg blij mee. Naar aanleiding van onze sessies ben ik Frans gaan studeren en inmiddels ben ik afgestudeerd. Ik kijk met veel plezier terug op de afgelopen studiejaren. Bedankt daarvoor!"
ElselienStudent WO
NoBlend heeft mij geholpen in het vorderen van mijn studiekeuze. Echter heeft het vooral bijgedragen aan het ontdekken van mijzelf, mijn wensen en mijn kwaliteiten. Het is dus een ervaring die ik voor meer dan alleen mijn studiekeuze in gedachten zal houden.
ArmanStudent WO
Achteraf ben ik blij dat ik dit studiekeuzetraject heb gedaan. Ik zag door de bomen het bos niet meer en NoBlend heeft van het bos een bosje en uiteindelijk een struikgewas weten te maken. Het is fijn om van een onbevooroordeeld persoon objectief advies te krijgen.